Direktlänk till inlägg 7 juni 2008

Mycket...

Av Mia - 7 juni 2008 12:32

... planerat är det denna vecka.


Som vanligt känns veckan fullspäckad, men mest med saker som jag tycker är roligt, sociala saker (utöver de där vanliga måstena förstås som tvätt, disk och städ)


Söndag (imorgon) blir det nog en badutflykt med bror och brorsbarn, på kvällen ska jag göra lite beställda kort.

Måndag ska vi nog försöka greja hemma, det blir liksom liggande ganska mycket när det är sånt här väder. På kvällen ska moster, mamma och jag stämpla.

Tisdag är tanken att komma upp tidigt och åka ut till kusten några timmar. Lysekil, Smögen, Kungshamn eller nåt.... På kvällen beger vi oss nog till Pråmen och sitter i ett partytält för att dricka lite öl och se på fotbollen.

Onsdagen är det avslutning för brorsbarnen och efter den åker vi nog och tar en fika någonstans. Planen är också att ta oss ut på sjön med båten för lite fiske och bad (förutsatt att vädret håller i sig förstås!)

Torsdag och fredag är fortfarande öppet, men känner jag mig rätt så är det snart förändrat! Det jag vet som står överst på min lista (ja, jag vet, hela mitt liv består av listor!) är att skriva brev! Mina stackars brevvänner har väntat alldeles för länge på svar, både email och snailmail....


Så mina vänner, är det någon som vill träffa mig under veckan, vet ni när jag är ledig! *L*


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

This  week is a week filled with stuff, but most of them are funny things, that I want to do. It is just that my life is always so well-planned, there aren't much time left for spontanious things.

Sunday I am probably going on a a bathtrip with my brother and his kids. In the evening I am going to to some rubberstamping.

Monday will be spent with doing the household-stuff, cleaning, laundry, dishing and so on. Then in the evening my mum, aunt and I are meeting up to do some craft.

Tuesday will perhaps continue a trip out to the coast, and enjoying the ocean. In the evening T and I are going to a pub and watch the fotball/soccermatch between Sweden and Greece!

Wednesday it is the day when my brothers kids end their school and starts summer vacation, and I will celebrate them. I also hope that we can go out on the lake for some swimming and fishing.

Rest of the week is still open, but I will try to write emails and snailmails to my dear friends who are waiting!

 

We'll se how long the end of the week will be open. I have change workinghours with a collegue so I don't work until next Saturday! 


 
 
Helén

Helén

7 juni 2008 18:09

Låter som en vecka fylld med massa roliga saker! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards