Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Ekonomiska...

Av Mia - 5 juni 2008 21:04

...planen för oss innebär bland annat att hålla oss ifrån att köpa böcker, vilket innebär att ett besök på biblan är ett måste!

(jaja, vi har väl sisådär 200 böcker som jag inte läst, men jag vill läsa lite NYA böcker också!)

Listan på "att-låna-böcker" blir allt längre och längre.

Författare som Siri Hustvedt, Richard Montari, Naomi Novik, John Ajvide Lindqvist står på den tillsammans med titlar som; Vi måste prata om Kevin, Snabba cash, Luftslottet som sprängdes samt En dag ska jag berätta om mamma.


Multiplicera det med ungefär 30 så förstår ni hur lång listan är!


Synd att jag inte har semester nu så jag kan lägga alla mina timmar på att läsa!

(Som om jag skulle gjort det oavsett?? Jag har ju inte något annat i mitt liv än att läsa! *L*)


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* 

Due to our financial plans, we have decided to not buy books for a while, that is why it is necessary to go to the library SOON! The list of books I want to read is so long, and it is growing for everyday.

Authors like Siri Hustvedt, Richard Montari, Naomi Novik and John Ajvide Lindqvist is fighting to be brought home to me! :-)

 
 
Helén

Helén

5 juni 2008 21:17

Tiden har liksom en förmåga att inte räcka till...

Snabba cash kan jag verkligen rekommendera! Förra sommaren fick alla på jobbet varsin pocketbok i present av kommunen och då fick jag just den. Gillade den mycket.
Stieg Larssons bok är också bra.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Siw

Siw

5 juni 2008 22:51

Känner igen detta, precius likadan när det gäller böcker och har möjlighet att läsa en del på jobbet och av dessa anledningar har jag börjat beställa pocket .. Både billigare och tar mindre plats även om det slinker ner en "vanlig" med jämna mellanrum också ..

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards