Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Mia - 23 mars 2007 21:36

...har alla fröerna jag sådde grott, UTOM den där jädrans Coromobalsaminen som jag nästan allra helst ville ha!!Hoppas hoppas bara att den är seg och att fröerna inte har kolat någonstans där under jorden!***************************************
***Det lutar åt slösurfande och tv-tittande resten av kvällen, det är ju såååå mycket bra på tv:n idag! (ironi)Eller så ringer jag kanske väninnan E... får se...

Av Mia - 23 mars 2007 21:27

...gör dagen och kvällen idag...Känner mig trött och oinspirerad men ändå rastlös! Det finns massor jag skulle kunna göra, många borden och några måsten, men jag får liksom inte tummen ur för det!Dessutom åkte älsklingen till jobbet precis och jag känner mig så ensam...Det är ovanligt, för jag brukar tycka det är helt ok att vara själv, att göra det jag själv vill och har lust med! Men idag känns det bara så tråkigt att vi så sällan har ledig tid tillsammans, för att inte prata om hur sällan vi har lediga helger ihop! De är fasen i mig mer sällsynta än vinsterna på Bingolotterna!Så nu står alternativen mellan att sätta mig och skriva svar på alla dessa brev som ligger och väntar ELLER fortsätta slösurfa ett par timmar, framför tv:n och gå och lägga mig sedan, kanske med en god bok.Hur kul lät något av det på en fredag kväll???Dagens funderingar:En del månader har jag över 400 unika besökare och inte en enda kommentar! Vem är ni? Det kan jag fundera på och fantisera om! Men det är ju bra, håller väl mina hjärnceller igång!

Av Mia - 23 mars 2007 13:34

Jag måste bara testa att uppdatera bloggen via sms! Via mms har jag inte fattat hur man gör än! Snillet spekulerar!

Av Mia - 23 mars 2007 13:14

...har jag skapat idag. Den är dock mest till för att använda under EFITHär finns min EFIT-blogg, dock finns inte några foton där än, nästa dag är 7/4.Och det är ju ungefär vad det låter som, ta Ett Foto I Timman under en bestämd dag, lägg ut på din blogg och visa världen hur din vardag ser ut!Dels är det väl kul att visa mitt liv, men framförallt gör jag detta för att själv bli inspirerad att dokumentera min vardag! Det är också spännande att besöka andras EFIT och se deras vardag! Annars är dagen idag en dålig dag... skulle varit iväg på medarbetarsamtal hos min chef idag och det blev inte så.Jag hade/har ont i magen och huvudet och känner mig allmänt kass.Så jag avbokade det hela. Undra om det beror på min nya kost? Kanske det bästa vore att gå tillbaka till det vanliga levernet; fet mat, sötsaker, slappa i soffan och vin?? *suckar* Känns som om jag ALDRIG mer kommer att få njuta av något gott.Korkat egentligen för jag äter verkligen god mat! Igår var det kycklinggryta med rödcurry, imorgon blir det grekiska citronbiffar... Äsch, min dag är down idag, jag känner mig inte på humör för någonting och tror jag ska krypa ner i sängen brevid sambon som ligger och sover fortfarande!Han måste komma rätt in i sitt nattarbete säger han, konstigt att han då inte går upp tidigare efter sista natten, för att komma rätt in i vardagen igen??? Han är allt söt min älskade! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards