Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Mia - 7 mars 2007 14:34

...kan jag ju ladda upp mina två små alster som jag skickat iväg till sötaste kusinbarnet Ella! Hon är bedårande söt på de kort jag sett (jag vill ha fler Kusin!! Många fler!! *L*)Det var så roligt att göra dem, och att äntligen ha någon att ge dem till! Fast jag måste säga att det var en omställning att gå från stickor 20 till 3! Förstås har jag varit och köpt lite garn och tyg också i veckan som gått, för att inte tala om stämpel-och scrapmässan!!Det är livsfarligt att skicka mig dit och tur är att de flesta inte tar VISA där, utan jag faktiskt bara kan handla för det jag har med mig i plånboken!Det blev ett gäng stämplar, ett antal papper, stämpeldynor, lite dekorationer och...lite mer måste det ha blivit för alla de pengarna jag gjorde slut på!!!*suckar* Det blev det nog inte...Idag fick jag hem de allra ljuvligaste påskstämplarna från Magnolia. Jag kan inte tåla mig tills jag får monterat dem och testat dem!Jag väntar hem stämplar från hÄnglar snart också och det ser jag fram mot! Tänk vad lite shopping kan göra en glad! *L*Men nu är shoppingkassan stängd för ett tag, åtminstone fram till nästa mässa i slutet på månaden!!Jag gjorde Allla hjärtans dagskort i år också, de finns här nedan. De är helt CASE:ade av någon... som jag inte minns vem det är och är det någon som känner igen det så hör av er så rätt person kan få credit för det! Ta hand om er!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards