Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Lördagen...

Av Mia - 11 mars 2010 00:54

...som var, gick jag och kära mor till Erikshjälpens second hand, det finns alltid något jag hittar att köpa där. Jag är inte något superfan av secondhand, men då och då är det roligt att gå och titta.

Dels hittade jag några bitar tyg att lägga till samlingen och även några nya pocketböcker.

Så ropade mamma på mig och visade att hon hittat ett syskrin, jag kom nämligen på det för några veckor sedan på ett besök hos moster L, att ett syskrin är jag i behov av.

Och tänk, då stod det ett där på Erikshjälpen, som gjort för mig. Det var visserligen lite dyrt tyckte jag, jag blir lätt småsnål på sådana ställen, jag vill ju att allt ska vara billigt, men snällaste mamma köpte det som present åt mig! Nu håller jag på att fylla det, men det är svårt för jag vet inte var alla grejer är som jag ska ha där.

Ni förstår att jag är i stort behov av det!

Jag tror dessutom det matchar mitt lilla syskrin som jag ärvt efter farmor (vart har jag gjort av det tro?? Det måste jag leta upp ju, åh vad det är rörigt här, vi har för liten lägenhet!!)


  Jag älskar det, tycker det är sååååå fint!




 
 
Ingen bild

Linda

11 mars 2010 10:39

Det var fint!
Står det något årtal på undersidan? Har du hittat några lönnfack ännu?

 
Siw

Siw

13 mars 2010 07:31

Är ingen storhandlare när det gäller second hand, men tycker att det är kul att gå på second hand för man vet aldrig vad som kommer att finnas och om man hittar något .. Syskrinet var verkligen fint och blir lite avundsjuk när jag ser bilderna ..

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards