Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Sömnen...

Av Mia - 23 augusti 2009 19:58

...har det väl varit lite si och så med det sista. Några nätter kan jag faktiskt skylla på kattaskrället hemma. I natt har Kejsarinnan varit helt galen och velat äta hela natten. Det kan också bero på att hon har varit lite väl mycket ensam ett par dagar när vi har varit borta så mycket.

För er som har/haft katt känner ni väl igen det, för er som aldrig haft katt får ni nu lära er hur katter är... Saga är ungefär som nedan, men någon av oss har gått upp och gett henne mat innan hon tar till det sista knepet! *L*

 
 
Elisabeth

Elisabeth

23 augusti 2009 20:29

Jag har ju inte haft katt lika mycket, men jag har ju haft katt och kattflickan i Stockholm var ju mera vild än tam måste jag då säga! Rolig video du har hittat här.

http://elisannw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards