Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Mia - 3 augusti 2009 20:42

...utflykt är det dags för imorgon.

Om nu väninnan C kan köra bil, hon har nämligen ramlat och slagit i svanskotan och det vet jag precis hur ont det gör, det gjorde jag ju själv i februari och lider av det fortfarande när jag suttit mycket.


Själv haltar jag ju omkring med blå fot, så det är två krymplingar som åker imorgon.

Hoppas på lite fint väder också, kan ju finnas något att ta kort på! *L*

Av Mia - 3 augusti 2009 20:33

...har jag skapat någonting igen...

En liten utmaning av Lisa, något i min favoritfärg och med minst två dekosar (eller var det bara två? I så fall har jag missat det....*L*)

En lo på lilla Ella, och jag har ingen funktion att blurra ansiktet, men jag hoppas det är ok ändå, kusin, annars ändrar jag det!



 Jag är väl inte helt nöjd, jag missade några detaljer, men jag säger inte vad det är :-)

Nu kom jag också ihåg varför jag tycker det var så svårt att scrappa, för att jag inte tycker att jag tar tillräckligt bra foton att scrappa med samt att jag tycker det är svårt med journalingen (texten som jag egentligen tycker är det viktigaste på layouten)

Men det var skönt att skapa något och att BLI KLAR med något.


Jag gjorde ett kort också i bara farten, ett enkelt i den bemärkelsen ganska stilrent och inte så mycket krusiduller. Ibland gillar jag att göra det ena, ibland det andra.

Det ska skickas, när det torkat, till en vän som kan behöva lite extra uppmuntran just nu.


 


Av Mia - 3 augusti 2009 16:07

...är verkligen enorm, när huvudvärken går från att vara nästintill förlamande till att bara göra sig nätt och jämnt påmind.

Kära nån vad härligt, pysslerummet here I come!

Tack Lisa, jag antar din utmaning, och slipar på en till dig! *L*

Av Mia - 3 augusti 2009 10:49

...blev det inget av igår, jag var alldeles för trött för att orka göra något, men idag har det ramlat in lite grejer som jag har beställt, bland annat Tombowpennor, en stämpel, lite halvpärlor och minirosor, så nu vete 17 om jag inte ska ta och sätta mig idag, bara huvudvärken har mildrats lite....

Värdet är perfekt pysselväder och jag har inga åtaganden att genomföra.

Förutom de vanliga hushållsgöromålen, men jag ska nog övertala maken om att det är hans ansvar idag *L*

Av Mia - 3 augusti 2009 10:29

...timmars sömn har det blivit för mig i natt, nästan i alla fall, jag var nog riktigt trött, men nu känner jag mig riktigt utvilad! Skönt!
Förutom att jar har fått huvudvärk, som jag alltid får när jag sovit länge, men det är troligen snabbt avhjälpt med två TREO.


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards