Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Sydag/kalas...

Av Mia - 6 april 2008 09:52

...är det imorgon! Två av mina väninnor (vi som brukar sy) ska träffas imorgon. Den ena fyller dagen innan mig, så vi brukar slå ihop firandet! Förra året gick vi ut och åt med väninna nr 3, men i år funkade inte det, så vi tar en lyxigare syförmiddag istället!

Sedan tänkte mamma och jag åka ut och handla lite smågrejer till mina brorsbarn. Ni vet, pappor är inte alltid så bra sånt, så då får farmor rycka in och faster följer med som hjälp...

Det är tråkiga saker men sånt man behöver ha på landet; gummistövlar, gympadojor, "slarvbyxor" och sånt...

Det var annat hon ville ha hjälp med också lilla mamma, men det minns jag inte...


Sen är det gympa på kvällen! Dagarna går i ett, hela tiden! *L* 

 
 
Ingen bild

En vän

6 april 2008 12:46

Hoppas att ni hittar det ni ska och får en trevlig dag!

 
Helén

Helén

6 april 2008 18:54

Jag vet inte vem det är av dina vänner som reagerat så starkt på en kommentar som jag lämnade hos dig häromdagen ang. scrapbooking, men du kan kika in på min blogg för att se reaktionerna, ifall du inte redan vet.

Jag vet inte om du tog illa vid dig av min kommentar, men jag vill försäkra dig om att det aldrig varit min mening att göra dig upprörd på något vis. Jag gillar verkligen att följa din blogg och tycker att du verkar vara en trevlig person!

Kommentaren jag lämnade: "Tänk att de inte förstår att sånt hör till livets nödvändigheter! Själv ska jag gå på min första scrapmässa imorgon :)"

Jag skrev den kommentaren med glimten i ögat, skulle kanske ha lagt till ett ;) efteråt. Det var ju inte menat som att scrapbooking är det viktigaste i hela världen, utan mer som en förståelse att folk runtomkring som inte sysslar med det, inte förstår hur mycket det är man vill ha.

Än en gång, jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag sårat dig på något vis! Din vän GP tyckte att jag bara slängt ur mig nåt utan att veta hur du mår och varför, och visst, det kan ju inte jag veta. Men kommentaren lämnade jag utifrån hur jag tolkade ditt inlägg, och som sagt, den var inte alls illa menad på något vis!!

Du gör som du vill om du publicerar denna kommentar eller inte. Jag kommer i alla fall fortsätta att följa din blogg, eftersom jag tycker den är trevlig. Om du har någon åsikt om det är jag tacksam om du själv meddelar mig.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Görel

7 april 2008 22:15

Vill bara säga att nu mår jag PERFEKT; sanningen har segrat och jag är så lättad!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards