Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Symöte...

Av Mia - 28 april 2009 22:51

..ikväll, eller vad vi nu ska kalla det. Syr gör vi, men kanske inte så mycket, det är mer pratande.

Idag kände jag mig riktigt flitig dock, fast vi hann prata också! Det viktigaste är att vi får tillfälle att träffas och umgås, sen kan vi kalla det vad som helst!

Jag uppskattar verkligen mina vänner så mycket, både de som är nära rent geografiskt och även de som bor längre bort som jag inte träffar så ofta och mina nära mail- och brevväner!


Gift med min älskade är jag och jag står nära min närmaste släkt , men utan mina vänner vore jag ingenting idag.

Kram på er!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

28 april 2009 23:37

Hoppas jag får möjlighet att umgås med människor lite snart också. Det är viktigt. Jag stod väl närmare närmaste slökten FÖRR dock. Men alla är ju inte kvar heller tyvärr. Men vänner är viktiga. Har lite dataproblem, en del inloggningar så jag är upe, men nu gör jag inget mer IDAG! KRAM

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

29 april 2009 00:15

Låter härligt med alla vänner sådär! Gift med min älskade är jag, men står väl inte släkten så jättenära tyvärr...

Game spinners, vet inte varför det heter så egentligen, ser ut som helt vanliga klockvisare. Vet inte om det ska föreställa något annat?!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
gunilla

gunilla

29 april 2009 10:15

Ja man kan faktiskt behöva någonting på fritiden att träffas, umgås med andra än sina närmaste. Vad mysigt med ett symöte, har ni fixat det själva eller började ni genom någon sorts kurs och har fortsatt att träffas? Att sy är väl roligt också men jag kan förstå att ni också har mycket att snacka om. Träffas ni hos varandra eller har ni en lokal att vara i? Mycket frågor men det kan vara något för oss här uppe i norr. Ha det bra!

http://gunibirgit.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

29 april 2009 20:19

Jo nog är det väl så att handarbetet kommer i andra hand vid sådan där sammankomster.....har jag hört. Tyvärr har jag aldrig tillhört någon sådan. Min vänkrets har varit ganska liten. Kanske det beror på mig, kanske på andra, vad vet jag?
Jo, jag brukar skylla på mitt "lappblod", att jag är lite osocial. Gå fram å prata med folk jag inte känner är inget för mig. Jag tillhörde ett "tjejgäng" under mina år som ensamstående mamma. Vi hade matträffar (javisst 17!!) en kväll i månaden, vi träffades på helger och var ut på pub/dansställen tillsammans men nu har alla spridits med vinden och kvar är...minnena. *s*
Men jag klarar mig ändå....tror jag. ;-))))

Kram!

http://lizascrappar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elisabeth

29 april 2009 20:56

Har ju kommenterat detta en gång, men jag har ett mail till dig i min utkorg, men har haft problem i några timmar, får ett felmeddelande. Kan inte skicka det, men kanske det funkar imorgon. Kram Elisabeth W.

 
Vicki

Vicki

1 maj 2009 20:26

Hittade ni på något på valborg i går? Är det annars en lugn helg?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

4 maj 2009 20:24

Hoppas du haft en bra helg!
Här har det regna idag och varit ganska kallt, men solen lyste varmt nu på eftermiddan! Satt med näsan mot den ett tag.

Kram!

http://lizascrappar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards