Alla inlägg den 25 april 2010

Av Mia - 25 april 2010 13:52

...än tröttaste känner jag mig idag, allra helst skulle jag velat stoppa ner mig själv i sängen, läst fyra minuter och sedan sovit en stund.

Men, se det går inte, jag ska träffa mitt "Kontakmannauppdrag", vi ska se film och äta pizza. Sen efter det ska jag åka upp till kära mor, städa ur och dammsuga bilen och sen ska jag plantera lite vårblommor som jag köpte i veckan.


Imorgon är det jobb igen, det som jag började oroa mig för redan i torsdags när jag gick ifrån jobbet inför ledigheten. Det är inte klokt vad tre dagar rusar iväg när jag är ledig, jag tycker inte jag hinner med någonting och framför allt att vila upp mig är helt  uteslutet! :-)

Det går i ett hela tiden!
Jag har tillbringat stor del av helgen med mina brorsbarn, varit i skogen och hjälpt till att röja, vi var på ABBA-tribute konsert med Charlotte Perelli, Magnus Carlsson och Molly Sanden igår (som var riktigt bra, men jag saknade några låtar förstås...) och idag har jag plockat undan och städat här hemma.


Hmm, jag funderar på hur jag ska kunna hålla mig vaken under filmen i eftermiddag, det känns som om jag skulle kunna somna på stört nu, och sitta still framför tv:n känns som bäddat för sömn...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards