Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Mia - 9 mars 2009 22:19

...är inte riktigt hos mig...

Jag fattar inte vad det är men så många dagar går åt till att INTE vilja eller orka göra något speciellt. Inspirationen är lägre än någonsin och jag bara sitter här, vid datorn framför tv:n....

Inget fotande, inget uppladdande, inget stickande, syande, skrivande, scrappande eller stämplande (oj så många hobbys jag har på S...)


Var är VÅREN! Jag tror jag behöver sol och värme, jag behöver tina upp!

Av Mia - 9 mars 2009 13:33

...från mig det senaste? Ja, lite kanske. Besök i Norrköping och hela helgen bestående av antingen sociala aktiviteter eller jobb.

Men, nu är jag hemma, ledig tills på torsdag och jag tror jag ska börja med att vila lite! *L* Just nu läser jag Barack Obama; Min far hade en dröm.

Kusin, barndomsvännen "Alamin" och jag har en liten tillfällig bolcirkel, där vi ska läsa just Obamas bok. Det är bäst jag lägger på ett kol, den är intressant men inte helt lättläst.


Jag har gått på Orbitreken idag också...Phu, jag har VERKLIGEN inte varken kondis eller styrka, jag orkade knappt 5 minuter, så det är verkligen dags att använda den VARJE dag!
Ikväll ska jag försöka gympa, jag har inte gjort det på två veckor, sedan det olycksaliga fallet i min brors hall....


Bloggrunda, mailsvarande och brevskrivande tänkte jag hinna med också. Tur att maken troligen ska jobba över, så jag får sitta här i fred under eftermiddagen och natten! ;-) Men lite trist, att vi så sällan har några kvällar tillsammans, denna vecka känns värre än någonsin.

Till helgen dock, då är vi lediga BÅDA två!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards