Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Mia - 30 maj 2008 10:44

...känns det som ute! När jag gick upp idag var det redan 19 grader varmt!!

Vi har pratat lite svagt om att åka ut på sjön idag, bättra på brännan kanske, men framförallt fiska. Bror och brorsbarn ska väl också åka med, vi behöver ju någon som kör båten :-)

 Brorsbarnen älskar att fiska, har fått varsitt spö och en liten fiskelåda som de vill använda!

Dock tornar det upp sig lite moln bort i kanterna, så vi får väl se hur det blir med båten.


Grillning blir det nog i alla fall! Det var flera veckor sedan nu! Det är så gott med grillat.

När jag bodde hemma hos mina föräldrar grillade vi flera gånger i veckan, många gånger som en vanlig middag. Det är ju inte alltid det behöver vara en stor grillkväll! *L*


Egentligen skulle vi behöva vara hemma och städa lite. Sötaste sambons lillebror kommer hit imorgon och ska sova över. De ska väl gå ut och ta några öl i det härliga vädret. Själv kommer jag nog att köra, jag jobbar ju på söndagen.... 

Här är i alla fall rörigt, som vanligt skulle jag vilja säga... Blä! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards