Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Fagersta...

Av Mia - 19 augusti 2008 19:19

...var lika trivsamt som jag mindes det!

Nu bodde vi ju i Avesta förstås, men vattenskidsjön Eskiln är en av de bästa sjöar jag har besökt som åskådare (och det har blivit några stycken). Det är vackert, man ser över hela sjön, det är smidigt med rastplatsen precis brevid som innehåller både parkeringar och toaletter, den är perfekt!

Sen var arrangörer och funktionärer ovanligt trevliga, och det gör ju besöket ännu bättre!

Jag var inte med och tittade hela tiden, utan var i Avesta några timmar på lördagen för shopping, men det gick inte så bra, jag handlade ingenting!


Sisådär 20 timmar tillbringade jag nog i alla fall vid sjön, vädret ställde till det lite så det blev ändrade planer.  


Tyvärr hade jag inte baddräkt med mig annars hade jag nog tagit mig ett dopp där, på badstranden då förstås!

Vädret var ju lite växlande som ni ser på bilderna, allt mellan spöregn och strålande sol.

Tyvärr gick det inte så bra för svenskarna men det var väl väntat kanske. Däremot en medalj till Danmark, så helt plötsligt hejade jag på danskar, vilket inte är helt vanligt! *L*


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

Now I have been watching the Waterski European Championship, the whole weekend. 

It was in Fagersta, about 350 km from here, and I have been there once before on an other competetion. There has been a lot of competitions during my youth, but just as a spectator.

 

The weather changed from rain to sunshine during the weekend, as you can see on the photos.
Unfortunately it didn't go very well for the swedes, but a medal for the danish, so all of a sudden I cheered for Danmark! 


 

 

 
 
Helén!

Helén!

19 augusti 2008 19:43

Väldigt välbekanta bilder! ;)

Roligt att ni hade en trevlig helg. Och vad gäller shoppingen så fick du ju utlopp för den idag istället *skratt*

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards