Alla inlägg den 9 september 2009

Av Mia - 9 september 2009 21:31

...med Bon Jovi-logga, det hade varit något för mig! Har inte ens kollat vad det kostar men det är nog inte värt det, men det hade passat fint i mitt barskåp!

 

Av Mia - 9 september 2009 20:11

...släpper äntligen ett nytt album och jag tycker att den första singeln är ganska bra.

Fortfarande väntar jag på att de ska bli så bra som de var förr, men jag hoppas nog förgäves. Det ska i alla fall bli roligt att höra vad de skapat denna gång!

 

Av Mia - 9 september 2009 19:46

...är en nyhet här på bloggsajten, och det är en riktigt bra förändring. Nu kanske jag kan lägga ut lite mer foton på personer och liknande.

Dyker det upp ett lösenordskyddat inlägg, maila mig för att få lösenordet. Men jag kommer inte att ge ut det till helt nya läsare, jag vill veta lite närmare vilka ni är, kanske läsa er blogg (om det finns någon) och få lite mer "kött på benen".


En annan nyhet är de här: Cool Tyst Kyss Tungan ute plus några till. Det är skoj!


Sen finns det lite annat som jag inte kan, typ html-koder och sånt.... Inte min grej. Än i alla fall.

Av Mia - 9 september 2009 19:39

...är jag, sjukt shoppingsugen men med en arbetslös karl får jag hålla i pengarna och jag inser faktiskt också att det egentligen inte behöver i princip någonting, mer än att få gå ut och handla lite fina roliga saker, lite pysselsaker, lite garn, lite kläder, några skor... Vad som helst! *L*

Det jag SKA göra istället, är att sammanställa en lista eller nåt i den stilen, med vilka UFO:s jag har och i vilken ordning jag ska försöka avsluta dem. Varje gång något blir klart, känns det både roligt och bra, att verkligen avsluta!


Jag har skrivit det förr, och jag skriver det igen, jag SKA begränsa min tid vid internet, jag sitter här alldeles för mycket, jag är alldeles för slapp, det här ska det bli ändring på.

Imorgon börjar jag med det, genom att vara med på terminens första gympapass.... Åh så roligt! Eller inte, men det är bra för mig!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards