Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Mia - 3 februari 2007 15:44

...är jag idag! Jag var ute med min bror och lilla sötaste Raisa (hans gråhund) i skogen, för älgjakt med hund.Eftersom jag följde med Mattis som således var hundförare har jag haft den jobbigaste skogspromenaden i mitt liv idag.Vi var ute i skogen fem timmar tror jag, gick ungefär en mil, och det var BARA upp och ner. Då menar jag inte upp och ned i form av små kullar utan upp och ned av berg och åsar! Jag var helt slut när jag kom hem och kände mig ganska så trött.Det var ett fint träningspass! Vädret var strålande och Raisa var riktigt duktig! I alla fall tills andra omgången, då hon hellre sprang efter en hjort hon hade hittat, än leta upp några älgar. Det blev för Mattis att ta bilen och hämta upp henne.Men hon är ju bara två år så hon mognar väl, tröstar jag Mattis med! *L*Tur var att hon faktiskt sprang långt bort ibland, då fick vi vilopaus och ni ser väl på Mattis att han faktiskt behövde det! .-))

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards