Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Mia - 25 juni 2010 11:39

...på er alla!

Själv ska jag fira på jobbet med min brukare. Inte vad jag egentligen skulle vilja, men jag försöker låta bli att tänka på allt trevligt jag kunde gjort i stället.


Midsommarmat, promenad, plocka blommor och annat ska vi väl försöka genomföra här.

Jag firade lite igår, med familj och släkt då vi grillade hos mamma. Det var mysigt och roligt, som oftast och jag är glad över att vi har kul ihop (med vissa kollapser och explosioner ibland*L*), det betyder så himla mycket för mig att umgås med dem alla!

Dessutom hann vi åka ut med båten på sjön några timmar under dagen och jag badade faktiskt. Det var kallt... De påstod att de hade mätt upp 20.5 grader men det kändes inte så alls. Snabbt i och snabbt upp och sen titta på barnen som med skräckblandad förtjusning badade betydligt längre.


Så, jag hoppas ni får en underbart härlig midsommar, vad ni än kommer att göra, och att solen må lysa på er alla!

Kram!


  

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards