Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Mia - 22 juni 2010 22:54

De som vill, får gärna svara i sina bloggar eller i kommentarer, medlemmar i tjejsnack eller inte! :-) Men tala om det för mig så jag kan läsa det! I mitt tjejsnack handlar det om Milos blogg! Tjejsnacksfrågor finns också hos Milo!


1. HUR hittade DU till MIN blogg?
Jag var med i tjejsnack för länge sedan, sedan tog du över och då blev jag lite nyfiken på vem du var. Dessutom hamnade jag på din sida för länge sedan då jag sökte på wicca tror jag, men så ändrade du din sida, skapade en blogg... tror jag och jag hängde med. Och så har jag hamnat här via scrapping och stämpling, så det är många vägar som lett mig till din blogg.


2. Hur LÄNGE har du läst hos mig?
Tja bloggen har jag nog läst från början och hemsidan har jag tittat in på sedan innan dess...

3. Hur OFTA besöker du min blogg?
Nästan varje dag, minst varannan.


4. Vad FASTNADE du för här hos mig?

Din öppenhet, dina intressanta intressen, ditt sätt att skriva och använda språket. Jag tycker du verkar vara en klok, intressant och spännande person!


5. VAD vill du läsa MER om hos mig?

Inga specifika områden eller ämnen, men jag vill läsa MER av dig! Hade varit roligt att se inlägg oftare ändå! Fast... du uppdaterar ofta, jag vet...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards