Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Mia - 12 juni 2010 13:45

....till salu, och det är min farmor och farfars gamla hus som farmor sålde någon gång i mitten på 70-talet. Där har min pappa och mina fastrar vuxit upp och jag var mycket där, så liten jag var. Det är så klart mycket renoverat sedan dess, men det känns ändå lite speciellt att se det till salu igen efter alla dessa år.

Här kan ni se det!


Vad bra och härligt det hade känts att kunna köpa tillbaka det och bo där...

Just nu har vi väl inte de ekonomiska förutsättningarna, men drömma kan man ju... och spela på lotto, så om jag vinner storkovan imorgon så vet ni vad jag gör med pengarna! :-)

Av Mia - 12 juni 2010 11:15

....från Stockholm förgylldes av att min söta, rosa dvärgsyren blommade och mötte mig med den ljuvligaste doft!
Jag var tvungen att sitta en stund på balkongen och njuta av den, trotsade upp-

packning och att det var sent, doften var nödvändig att insupas!

Igår stal jag syrener hos min bror och tog hem, samt satte på kyrkogården.

Det doftar syren i hela vardagsrummet nu! Me like!


 

Av Mia - 12 juni 2010 10:00

...blev det under resan till Stockholm. Jag vet inte varför riktigt men så blev det.

Några vackra tuplaner tog jag kort på, Rosendals trädgårdar blommade inte så mycket så det blev ett foto i deras handelsträdgård och så på Katarina Kyrka. Lite hemifrån lillebror blev det förstås, men jag tror inte det uppskattas av de som var där att bli utlagda på bloggen.

Why??


Jag längtar redan tillbaka.

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards