Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Stockholmsweekend...

Av Mia - 2 juni 2010 17:51

...väntar mig, maken och mamma, och det ska bli så roligt! Jag har varit duktig och bakat bullar idag minsann för att ta med mig upp. Det om inte är bra är att jag levt på bullar idag... (nästan)


  


Annars känns det som en rikttig skit-dag, jag känner mig på så himla dåligt humör. Så är det väl förstås, dåliga dagar mellan alla bra. Idag är en dålig således.

Inte blev det bättre när SKIT-TELIA skickade en liten räkning på typ 4000 spänn... Nice, där rök semesterkassan. De hade ju bland annat lovat oss två betalningsfria månader efter allt strul vi haft med dem, men se det kunde vi inte få förrän vi betalt första kvartalet och första gången skickar de ALLTID ut en faktura på för tre månader, trots att vi bett att få faktura per månad och det var ju ok från dem, men att informera oss om att det inte blir så förrän i andra kvartalet... Nej det var väl onödigt...

Men, ingen skugga ska falla över personerna vi talat med i telefon, de har varit jätterara, det är bara allt annat som strulat...


Varmt och gott är det ialla fall ute, det börjar suga i bad-tarmen, även om jag tror att det är liiiite för kallt i vattnet för mig fortfarande, men snart så.


Och så ser jag att jag behöver, verkligen behöver en mobil med bättre kamera, eller en bättre mobil överhuvudtaget... Den här har ju krånglat en del!




 
 
anna

anna

2 juni 2010 20:26

du är så söt :) visst när sambon säger fina saker att jag är snygg söt, underbar de tar jag åt mig av..men sen kommer de dagar som man inte hör eller ser någonting..spelar ingen roll hur mycket han säger de..beror väl på hur man mår den dagen o hur långt de har gått. tack detsamma du verkar vara en toppen kvinna som har hjärtat på rätt ställe :)

http://www.annsi.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

2 juni 2010 21:48

Åh så smaskigt det ser ut!! Vilken TUR att vi inte bor grannar för då hade jag nog bjudit in mig själv på fika och käkat upp hälften! ;-)))

Jag vill också ha en ny kameramobil!!!!
(Har inte hunnit börja med fotoböckerna än....)

Kramar!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Emy

Emy

3 juni 2010 15:58

Ser gott ut :)

http://lovedcats.se

 
Siw

Siw

3 juni 2010 19:02

De problemena hade vi också när vi tecknade Felia .. När vi flytade till Vänersborgsbostäder i November då vi hört att de skulle gå över till Felia .. Vi lär ju byta leverantör förtare än möjligt den dagen bindningstiden är över för våran del .. Är jäkligt irriterad på detta företag och det verkar inte varamycket som fungerar smidigt eller bra för kunden ..

http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards