Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Mia - 1 juni 2010 00:03

Glass


1. Handlar du från glassbilen eller butiken?
Nej, inte ofta alls, eller snarare aldrig. Vi gjorde det förr när jag bodde hemma hos mor och far. Vi var nog stora kunder för de åkte upp till vårat hus bara för att sälja till oss. Såg nu att de hade en påse med olika glassar med sötningsmedel. Lite bättre för oss med diabetes iaf.


2. Kulglass eller mjukglass?
Det är olika vad jag är sugen på. Men mjukglass är allt väldigt gott.


3. Strut, rån eller bägare?

Bägare, jag tycker det kan bli för mycket med massa kex runt om också. Men måste jag så blir det strut. Rån är som att äta papper... eller, vänta nu, vilket är vilket?


4. Vad äter du helst för pinnglass/strut ur glassdisken?
TipTop har varit min favvis, sedan den kom tillbaka i sortimentet, innan dess var det Sandwish eller Piggelin. Men nu har jag hittat en ny, jag som aldrig tyckt om Magnum förut, men Magnum Gold är fantastisk!


5. Hur ofta har ni glass hemma?

I princip aldrig, vi köper när vi ska äta och inte för att ha hemma. Min absoluta favorit vad det gäller glass just nu är Ben&Jerry's Cookie Dough. Första gången jag åt den tyckte jag den bara var skum, men nu tycker jag den är otroligt god. Dyr som satan, men god!


Fler frågor finns hos Milo!



   

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards