Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Mia - 24 maj 2010 22:52

...är min lektyr för kvällen. Jag har läst den två gånger tidigare och bläddrat lite i den då och då. Det är en underhållande och lättläst bok, men mycket nyttig information när det handlar om att fotografera med systemkamera (även kompakt också faktiskt)

Jag inser dock att jag nog faktiskt MÅSTE gå en fotokurs till hösten... Jag har så mycket att lära och det känns lite trist att ha en bra kamera och inte kunna den fullt ut.


Dessutom ska jag nog köpa uppföljarna till den här boken, så jag kan lära mig ännu mer! Men det är så mycket jag vill köpa och göra, och lite för lite pengar för det....

  

Av Mia - 24 maj 2010 22:42

...hela långa dagen, dags att gå och lägga mig här nu och hoppas jag får sova hela natten. Det brukar jag, det brukar gå fint, men man vet aldrig.


Fast, jag är så trött på mig själv, jag har ätit som en tok idag, stoppat och smockat hela dagen, precis som jag INTE ska göra! Det funkar inte så bra det här, att försöka vara mer hälsosam....

Snart blir jag desperat, jag vet 17 inte hur jag ska göra! Eller ja, jo, jag tror nog att jag VET hur jag ska göra, men inte hur jag ska kunna genomföra det.

Så nu ska jag väl ligga här i sängen och ha ångest för mitt matintag i natt också.


*suckar*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards