Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Mia - 20 maj 2010 23:57

...över mig själv, det måste jag ändå göra innan jag går och lägger mig med Kejsarinnan för kvällen.

Jag har tagit upp mitt broderande igen! Och jag tycker det är kul! De gånger det har varit framme senaste året har jag haft lust i tre stygn typ och sen har jag lagt undan det. Men nu när solen skiner och det är härligt väder ut, DÅ minsann vill jag sitta i soffhörnet, lyssna på en ljudbok och brodera...

Korkat? Ja lite kanske... Men så är det faktiskt. Det är en present jag broderar på så den behöver bli klar ganska så snart...


 

Av Mia - 20 maj 2010 23:50

...jag gjorde sist gång gick det åt pipsvängen med. Jag är så himla sugen på att testa att baka med det, så jag funderar allvarligt att starta upp en under helgen. Den ska ju ha det hyfsat varmt och det är det just nu i köksfönstret när solen ligger på och för mina små fröer har jag elementet på just i köket denna vecka. Ingen annanstans då hade jag stärvat av.   

Det ska ju bli både varmt och soligt under helgen, jag är ledig och kanske, kanske skulle jag testa att sätta en deg. Jag hittade ett nytt recept någonstans på nätet, hur ska jag hitta det igen?

Av Mia - 20 maj 2010 23:44

...ligger i träda just nu. Orken och lusten infinner sig inte riktigt. Jag har dock lyckats göra några kort till en väninna. En bunt kort. Hon gör smycket och jag kort och så byter vi med varandra. Himla smart, men det går ju lite fler kort på ett halsband förstås, och hur många kort kan människan behöva? Så, jag har fortfarande lite att betala av på den krediten. Men det kommer, förr eller senare. Tyvärr glömde jag fota korten jag gjorde till henne, men hon kanske har hunnit ge bort alla, så jag kan åka dit och fota de som är kvar....

Ett lyckades jag med, för det har hon inte fått än, det var inte klart. Det vita runt är inte papper, det är fina ramar som jag lagt dit själv, var inte helt lyckat ser jag nu, men så får det vara.


 

Av Mia - 20 maj 2010 23:39

...som tusan har jag gjort idag. Nachochips och cheesedip har jag smällt i mig idag. Nu har jag megaångest för att jag inte lät bli. Herregud, hur mycket kolhydrater och kalorier smockade jag inte ner i magen där? Nya tag imorgon, tre kilo ner var det i går, idag känns det som åtta upp.... Jag mår nästan lite illa...  

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards