Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Mia - 13 maj 2010 19:44

...som står på vår gård här, för oss hyresgäster att slänga grejer i, börjar så smått bli full ser jag, och vad gör jag? Sitter framför tv:n och slöar, trött idag efter två dagars mer eller mindre slitande i brors hus. Kanske inte så hårt arbete men ändå är jag trött.

Vi har ett helt vindsförråd att röja i, perfekt nu när vi har containern. Den står här en vecka och nu inser jag att veckan kommer att springa iväg utan att vi fått gjort något. Då är frågan... ska jag försöka klämma in ett par timmar någonstans, som jag egentligen inte har för att få det gjort, eller ska jag avvakta, röja och sortera lite längre fram mot sommaren, och slänga det utsorterade nästa år? Hmmm... det tål att tänkas på...

Åka till återvinningen själv? Nej, det lät alldeles för tråkigt! :-)


Imorgon gräver jag sågspån, lördag jobbar jag, söndag jobbar jag lite, sen är det dags för kontaktmannauppdrag och träff med en väninna... Helgen springer iväg, oavsett om det är ledig helg eller inte.

Jag borde försöka hinna med att stoppa ner lite frö i jord också. Det här året skulle jag inga frö så alls, så det blev bara nio sorter :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards