Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Mia - 9 maj 2010 22:29

...helgen är över och jag känner mig tämligen trött.

Röjande, party, skratt, barnlek, shopping, taxiverksamhet, bärande, sagoläsning, speltajm, frösådd, grill, konflikter, städande... och idag känner jag mig, av någon konstig anledning, inte på topp i humöret... Hur jag än gör, och hur jag än anstränger mig känns det som om jag inte räcker till för alla... Jag vill så mycket och gärna, men ibland tryter ork och tid, med resultatet att någon får stå tillbaka. Vad gör man?


Det är nog dags att krypa ner i sängen, läsa lite och förhoppningsvis vakna till en dag där jag känner mig gladare!

Imorgon är jag ledig, också... Härligt, underbart, skönt! Dags för mer röjande men nu hemma hos oss! Vindsförrådet väntar på att organiseras och vi passar på medan det står en container här som vi kan slänga massa saker i.

Men först av allt, ska jag ha låååååång sovmorgon! Hoppas jag i alla fall.

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards