Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Mia - 4 maj 2010 20:36

...är Kejsarinnans stora passion. Vi har en fågelmatare utanför fönstret och det är inte många minuter av kattskrällets vakna tid som hon släpper den med blicken, för att inte tala om hur galen hon blir när fåglarna väl dyker upp. Hon kan inte ens jama utan väser fram något ljud och hackar nästan tänder.

Ja, hon får ju stimulans i alla fall, och vi vet var vi har henne.

Nu för tiden vågar vi inte låta henne vara ute på balkongen själv, hon skulle säkert försöka fånga någon liten fågel genom att hoppa upp på räcket och ut i luften.

Hon har faktiskt lyckats, på något konstigt sätt, fånga en fågel via en öppen springa i sovrumsfönstret och dragit in den till oss, så snäll så snäll.

Det vill vi inte ha igen....


 

Av Mia - 4 maj 2010 19:35

,,,har jag gjort i dag minsann, jag och kära mor var iväg och det var ju skönt när det väl var klart. Jag hade noll lust innan och det var 17 inte så roligt under tiden heller. Men, har man börjat ett nytt liv igen så har man!   


Nu i efterhand börjar jag känna mig förkyld... igen... ont i huvudet, fryser och snörvlar. Så, kvällen tillbringas inte som jag tänkt, i pysselrummet, utan under en filt i soffan tills det är dags att gå och lägga sig....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards