Alla inlägg den 26 april 2010

Av Mia - 26 april 2010 09:05

...morgon gör mig helt förvirrad.

Idag gick vi upp vid sju-tiden och det händer verkligen aldrig om det inte är något speciellt på gång, för att ta emot en tekniker från Telia. Äntligen ska någon komma hit och hjälpa oss med våra icke-fungerande grejer. Telefon, bredband och utökat tv-kanalssortiment.

Men det är ingen fara, vi hade bara beställt till den 3 mars.... och idag är det 26 april. Än är det inte fixat heller eftersom teknikern som skulle varit här halv åtta inte har dykt upp än.

Jag kunde således ha fått sova en och en halv timma extra....


Men, jag blir helt handlingsförlamad, jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Inte får jag någonting gjort, det är för tidigt för mig och jag är trött.... Det händer ingenting utöver att jag surfar och ser på tv, väntar på att gå till jobbet också...
Sådana här dagar är jag så glad att jag har ett jobb som jag inte behöver gå upp förrän nio för att hinna till!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards