Alla inlägg den 8 april 2010

Av Mia - 8 april 2010 19:04

...är inte jag i Globen just nu??? Gud, vad det hade varit roligt att vara där och titta på semifinalen idag mellan Djurgården och Linköping.

Well, det är väl bara för mig att sitta här hemma och heja på DIF, och det visade sig ju vara spännande redan från första minuten!

Måtte de plocka hem det här idag!

 

Av Mia - 8 april 2010 17:00

...som kommer är jag faktiskt ledig, hurra hurra!
Det ska bli så skönt, och väderprognoserna spår fint väder här, åtminstone söndag och måndag. Det här är den bästa helgen, när jag är ledig måndag också. När söndagen kommer och helgen är slut för så många, då är jag ledig en dag till!


Helgen är lite uppbokad, ska bland annat träffa de jag är kontaktperson för, jag är medbjuden på middag efter makens KM i bowling och jag hade en förhoppning om att hinna grilla också.

Pyssla, promenera och städa var tänkt att jag skulle hinna med också. Vi får väl se vad orken och lusten säger, jag är bara så glad att jag är LEDIG!!

Jag känner mig lite trött, mest på förmiddagarna, det känns som om jag skulle kunna sova hela dagen, vet inte om det är en förkylning på gång för jag har minsann ont i både huvud, nacke och hals. Men imorgon är det säkert bra, när jag är off from work!


En hel vecka sedan påsk, och först nu kommer ett litet fotocollage, med bland annat den lite ynkliga påskelden....

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards