Alla inlägg den 6 april 2010

Av Mia - 6 april 2010 18:28

...blir jag idag... IGEN, av maken min.

Han lagar mat idag, kalvgryta med kantareller och pressad potatis. Det ska bli spännande att se hur han löser det, han är ingen världsvan kock, men gör så gott han kan och oftast blir det väldigt bra.

Själv sitter jag, efter att ha varit barnvakt till brorsbarnen några timmar (hör och häpna!!) och tillbringat eftermiddagen med tjejen jag är kontaktperson till, i soffan med ett glas vin och beställer vår/sommarkläder till mig.

Vi ska försöka ha en liten hemmakväll här, efter att båda har jobbat hela långa helgen. En kväll att koppla av och ha det skönt. En musik-dvd på tv som maken valt ut, men jag ska nog se till att jag bestämmer resten av kvällen, Nightwish, Guns n' Roses, Skid Row Whitesnake eller Bon Jovi förstås.... 


Men jag smyger nog in i pysselrummet en stund, jag har ett litet uppdrag samt att jag försöker delta i Scrappiz Cybercrop, med lite tävlingar i både att scrappa och göra kort. Vi får väl se hur det går, jag har ofta högtflygande planer men det blir inte så mycket av det...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards