Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Mia - 28 mars 2010 23:53

...med ångest har jag för att gå till jobbet imorgon! Jag vill verkligen inte och jag önskar att jag hade haft möjlighet att ta en veckas semester!
Denna helgen har varit så rolig och trevlig, med partaj och efterlängtad väninna på besök, mysigt umgänge med brorsbarnen igår och litet släktkalas idag.

Jag vill liksom inte att den ska ta slut! Nästa vecka och veckan därpå är fulltecknade och det gör mig lite stressad, men det är väl bara att bita ihop och göra det så det snart är lugnare igen.
Hoppas jag... Eller så kommer jag att få leva under viss stress resten av mitt liv!

Borde jag gå till sängs nu då? Maken ligger och sover redan tror jag, han ska upp tidigt som attan imorgon. Problemet är att om jag lägger mig nu är det allt för snart morgon, jag vill dra ut på den tiden så länge som möjligt känns det som!

Straffar sig väl imorgon, men det får gå!

Av Mia - 28 mars 2010 00:08

...gladaste tillställning var vi på igår tror jag, med erfarenhet från tidigare år.


Igår var vi på show, mat och uppträdande och det var kanonbra! Lokala förmågor som varje år sätter upp en show med visst tema. Schlager, svenska hits, rock n' roll hits, och i år var temat MEGAHITS, vilket innebar en hel radda med världshits, medryckande och fartfyllt!

Så det var dans och allsång för hela slanten.


Dagen idag har varit lite slö och avslagen, kvällen tillbringades med make, bror och brorsbarn framför Körslaget.

Som iofs skulle behöva ha ett helt inlägg för sig själv, med tanke på min frustration när det var slut!
Fadäs, fiasko, flopp, you name it (bara det börjar på F!! :-))

Hur kan man först säga ena körens namn, att de får stanna för att strax efter ta tillbaka det och säga att det blivit fel och det är den kören som åker ut istället. Pinsamt, pinsamt! Dessutom var det min favorit som åkte ut. Tråkigt, när jag för en gångs skull var lite sugen att följa något sånt här, så åker den mest intressanta kören ut. Det blir något annat nästa lördag antar jag, att se på.
Eller så får jag tänka som brorsdottern när hon frågade "vem ska vi rösta på nästa gång då?".

Där vilade inga ledsamheter, det var bara att leta upp någon annan att heja på!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards