Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Mia - 13 mars 2010 22:11

....över melodifestivalen (där jag höll på eric Saade, Salem Al Fakir och viss mån kära Jessica) bläddrade vi över till SVT24 och där var Skavlan och en annan idol, Captain Sig Hansen från Dödlig Fångst! Tur det så jag kunde hitta något annat att fokusera på. Intressant och spännande liv de lever, de där fiskarna i Barents hav.... Inte direkt "a walk in the park".

Sen blir det kanske BUZZ här, jag ska slå maken i frågesport!!


 


Av Mia - 13 mars 2010 17:34

...faller utanför fönstret och jag sitter i soffan, med fötterna på bordet och ett glas vin i min hand.

Jag kom nyligen hem från ett soligt Borås och Scrap-och stämpelmässa, ett antal hundralappar fattigare. Men det var saker som jag bara var TVUNGEN att ha! Några stämpeldynor, tre nya stämplar, 20 snygga vårpapper och lite lim. Det är ingen billig hobby men roligt!
Nu slappar jag, det är jobbigt att genomföra seriös shopping:-) Vi ska väl se melodifestivalen sen men alltså, jag vet inte riktigt vem jag VILL ska vinna idag. Tyvärr (tycker jag) tror jag att Anna ligger väldigt bra till och det gillar jag inte, men jag gillar Salem Al Fakir (heter han väl) och framför allt Erik Saade. Jessica Anderssons låt växer för mig och nu tycker jag den är väldigt vacker, kanske dock lite tråkig i dessa sammanhang. Det är ganska jämnbra (eller jämndåligt kanske) i år, tycker jag.

Ja, det återstår att se, alltid lika roligt att njuta av melodifestivalen!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards