Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Mia - 1 mars 2010 19:55

...verkar inte fungera för mig idag, jag som "stolt" skulle visa upp min lilla Hello Kitty. Men det får väl bli en annan gång då antar.

Tråkigt när sånt där inte funkar!

Av Mia - 1 mars 2010 19:07

...irriterad är jag. Milt sagt.

I slutet på januari ringde vi Telia, för vårt hyresvärd har sagt upp avtalet med comhem och nu erbjuds Telia för internet, telefoni och tv. Fint så, vi ringde och beställde att vi skulle få grejerna hit och starta upp det 1 mars.

Igår slog det mig att det var siste februari!

Hallå oj, var är våra grejer? Comhem försvinnet 6 mars och innan dess hade vi ju velat få ordning på Telia. Maken ringer dit idag men de kan inte förstå vad som hänt, ordern är mottagen och allt såg bra ut, var grejerna är? Inte visste dom det, men de skulle ringa imorgon, men nu hade de ingen aaaaning!

Är det inte skickat kan vi inte vara säkra på att ha det här före 6 mars! Alltså gissa min ilska och irritation idag... Klart det inte är skickat, då hade vi väl haft det?

            

Det fanns många saker jag ville göra med Telia när jag hörde detta, och de flesta onämnbara.

Vi överlever väl, men jag blir apirriterad!

Dessutom måste jag fixa en ny emailadress så jag kan meddela mina emailvänner och tänkte använda mig av g-mail och det gick inte alls, hur mycket jag än försöker.

Japp, det känns som om det mest går min väg i dag. NOT!

Av Mia - 1 mars 2010 19:02

...går kanske inte framåt så fort, men jag virkar typ varenda liten ledig stund! Det är så kul, två plädar, små amigurmis (jaja, två i alla fall) och så en liten överraskning som jag inte kan varken visa här eller berätta om än.

Hello kitty som jag skulle virka häromdagen blev... lite stor-skallad, hon ser inte ut som på bilden, men jag tror jag räknade fel någonstans, så det blir ett nytt försök.

Det är skoj, men jag har ett annat projekt, ett broderi, som jag VERKLIGEN borde göra klart, också en present.

Skönt att jag har kommit igång med skapandet igen, nu ska jag bara komma igång med scrappandet och att göra kort igen.... det verkar trögare minsann, men jag märker att fler är som jag just nu, så det så! 


Sol och ljus tror jag behövs!

Men så länge virkar jag på....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards