Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Mia - 24 februari 2010 21:01

....så jag får skav på fingrarna gör jag just nu. Det går inte fort, men det går framåt.

Imorgon ska moster L och jag ägna eftermiddagen åt amigurumis, det ska bli intressant att se hur det går. Jag är ingen van virkare, har knappt virkat någonting sedan jag var liten, ända fram till förra året då jag började bli lite sugen.


En liten Hello Kitty kanske imorgon, de är ju söta... Med rosa klänning! Haha, det kommer att bli spännande, få se om det blir något som jag kan visa upp, det är jag inte helt säker på!

Av Mia - 24 februari 2010 20:02

...var ganska så bra igår faktiskt, maken med polare tyckte det var fantastiskt, de var helt lyriska, men det beror nog mest på att de är sådana fans av bandet.

Jag som tycker att bandet är ok, men inte så mycket mer hade nog en mer nyanserad bild av själva spelningen!


Idag är det jobb som gäller, och OS på tv:n förstås. Skidstafett, det kan bli spännande. Däremot vete 17 om jag orkar gå upp för att se hockeyn i morgon bitti, även om det lockar. Går jag upp lär jag väl somna i soffan antar jag, det är den tiden på morgonen som jag sover som bäst!   

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards