Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Mia - 9 februari 2010 23:32

....blev det lite innan jag går och lägger mig tydligen.

Minns ni? Jag tycket låten var så bra, serien var ännu bättre för att inte tala om hur snygg jag tyckte att han själv var! (jag har väl ändrat min smak angående det sista liiiite sedan dess tror jag...)

1980 visades den första gången i Sverigen tydligen, undra om jag såg den då eller om den visades igen bara ett par år senare. 1980 var jag ju ändå bara tio år.....


Av Mia - 9 februari 2010 22:59

...snart kanske. Maken ligger redan, han ska upp tidigt, typ kvart i fem. Jag ska iofs köra honom till jobbet, men jag kan gå hem och sova några timmar till sedan. För jag stannar inte kvar uppe kvart i sex om jag inte måste.


Huvudvärk har jag, som f-n idag, det är inget roligt, annars så är jag frisk igen! 

Sitter här, tillsammans med Kejsarinnan som ligger kloss-på, dricker gott champagne-fläderte (ja, har man ingen riktig champagne får man väl ta det som bjuds) som jag har bryggt i min söta tekanna! Jag har äntligen hittat en tekanna som jag tyckte om! Nu vill jag ha söta muggar också som passar i stilen till den! Greengate är "märket" och de har så mycket fint! Porslin, textil, prydnader, ljus... Jag är kär!

 


Jag är ute och surfar runt hos lite olika butiker och det är inte bra, det finns ALLDELES för mycket som jag vill ha, dessutom vill jag ha omtapetserat här men det verkar inte vår hyresvärd vilja. Jag har heller inte lust att betala pengar och göra det själv. Om vi (läs: maken) tjatar kanske de ger med sig. Hur fint jag än tycker att gult är, så är det inte så roligt att ha det i tre utav våra rum här, hall, vardagsrum och pysselrum.


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards