Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Mia - 5 februari 2010 14:25

...så blev det, hemma från jobbet i helgen. Jag känner mig inte alls kry, så det blir till att vila mig frisk. Det kändes som om jag har varit hemma och sjuk hela hösten, men när jag kollade upp det, var det faktiskt i oktober sist, så det var uppenbarligen inte så.


En liten rolig grej, jag har fått en kommentar från La Uva tapasbar i Norrköping! Jag har aldrig varit där, men faktum är att vi har planer på att göra det när vi ska åka till Norrköping om två veckor. Haha, undra om det verkligen är dom som har skrivit...De tycker iaf att jag ska besöka dem, så det får jag väl göra nästa gång då!

Vi har ju besökt Manesa några gånger, mycket gott, men det kan vara kul att testa något annat. Det finns så mycket gott när man äter tapas!


Sist gång var vi också på en japansk restaurang och jag var ju tråkig nog att äta sushi, medan mor och bror åt annan god mat. Tempura eller vad det nu hette, något slags friterat.

Här hemma går vi nästan aldrig ut och äter, så det är tur att vi åker till Norrköping ibland och kommer ut på restaurang! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards