Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Mia - 24 januari 2010 22:03

....som jag nu lyssnar på i min mobil är väl... så där. Eller ja, den är helt ok att lyssna på nu när jag faktiskt är ute och går några gånger i veckan, perfekt lagom djupt. Boken är Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.

Det är betydligt roligare att promenera när jag kan lyssna på något, och idag sken solen dessutom så vackert.


Här är det kaos, totalt kaos. Det ska väl bli bra framöver, men just nu kan jag bara skratta åt eländet. Det blir i alla fall rent och skurat på ställen som inte visats på evigheter.


Imorgon är det medarbetarsamtal för mig, så det är väl dags att engagera mig i diskussionsunderlaget.

Dessutom ska jag hinna med att hälsa på en gammal klasskompis som jag inte pratat med eller mött på många år. Det ska bli riktigt roligt. Som vanligt är jag nervös och känner just nu att jag skulle vilja avboka, men jag vet att det blir bra, bara jag har kommit iväg.

En promenad med mamma sen på eftermiddagen och sedan på kvällen ska jag unna mig några glas rött. På en måndag, jajamän! Vi har jobbat så mycket hela denna vecka och helg, så nu ska vi ha "fredag" imorgon. Något gott att äta, kycklingfärspaj tror jag. Iaf något som vi letat upp ur vår frys.

Slutet på månaden januari, det är ebb i kassan och det lilla vi har lägger vi nu på kattmat och vin! Hahaha! Det är prioritering det!


På tisdag ringer väl kabelkillarna på dörren kvart över sju eller nåt. Hoppas, hoppas de kommer hit imorgon när jag inte är hemma! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards