Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Mia - 11 januari 2010 23:23

...gillas av många i familjen, även om de nu råkar vara slut i skålen. Grillchips och ostbågar är Kejsarinnans favoriter, hon är helt galen i det!!

Av Mia - 11 januari 2010 20:42

...lite orolig måste jag erkänna, för min lilla brorsdotter. Jag tycker att hon hintar om att hon inte mår helt bra när det gäller skolan, då vi chattar på MSN, men jag vet inte. Kanske oroar jag mig för mycket... Det har dock varit lite för mycket tecken på att hon överlag har bekymmer av någon anledning, även när det inte handlar om skolan. Det gör ont i mig, och jag hoppas verkligen att det löser sig för henne. Jag tror nog att hon vet att för mig är det ok att ringa eller vad som helst för att prata, när som helst, men hon känner nog också att det inte är ok från alla håll.... Men, det är vad jag tolkar hennes små meningar som, inte något som hon själv uttryckligen sagt!

Imorgon måste jag ringa broder min och informera honom om min oro, även om han har otroligt mycket annat att oroa sig för, när det gäller sitt jobb just nu. Men jag känner honom och barnen kommer i första hand (som tur är och hade det inte varit så hade jag slagit på honom... inte bokstavligen kanske men nästan)


Brorsonen har tidigare varit det stora bekymret, men nu så har nog storasyster också tagit sin plats. Åh, små snuttungar, varför kan det inte bara vara enkelt!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards