Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Grejar..

Av Mia - 26 november 2009 17:43

...och fejar här hemma, men tar en liten paus nu. Treon är min bästa vän idag, har huvudvärk så det smäller om det, men jag tror att det är på upphällningen nu. Vilade en stund förut, det gjorde nytta.


Att pynta för med sig så mycket för mig, det är så lätt att komma bort från det som var tanken att göra.

Byta gardiner, och där stod det en låda med böcker som skulle plockas upp, men det är rörigt och ont om plats i bokhyllan bäst att röja lite där, men det stod filmer där som jag måste flytta någon annanstans, men på den hyllan där jag skulle ställa dem stod det blommor som måste vattnas och då måste jag nog kolla resten av blommorna också, men så dammigt det var i det fönstret, ut och hämta dammtrasa i städskåpet, fast där var det så rörigt att jag ingen hittade så jag måste rensa där omedelbart och hittar prylar som ska in i medicinskåpet men där fick de inte plats så jag måste organisera....pust....

Så håller det på, och fräser åt maken gör jag för att han borde fatta vad jag vill att han ska göra utan att jag säger det...;-)

Japp så är det idag. Tur för honom kanske att han åkte och bowlade och sedan åker han till jobbet. Jag är inte så rolig att vara runt idag, så jag får gå hemma ensam.


Ett nytt juldoftande (ska det vara) Yankee Candle i doftlyktan, lite julmusik på stereon och sedan ska det väl gå som smort! Alla gardiner är ju uppe! :-) Lite glögg också kanske, det passar ju finfint det!

 
 
Lisa

Lisa

26 november 2009 20:45

Jamen det är ju så vi ÄR! Vi tjejer/kvinnor. *s*
Karlarna de bara: Byta gardiner....been there, done that. Punkt slut. OM de nu någonsin gör just det. De märker ju inte ens när det är gjort! *s*

Jag har mitt kvar. Klarade av några rum förra helgen och hade tänkt göra ett rum/dag....men av det bidde nada. Så nu har jag allt kvar på lördag. Men jag brukar ju göra allt lördan före advent, så det är som vanligt. Stora T och barnen är förbjudna hemma då. Jag spelar julmusik på hög volym och brygger en kanna kaffe.....sen kör jag! *s*

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

26 november 2009 21:10

Ja, så MYCKET pyntat blir det inte här - det är ju inte någon som är här under julen./Skönt att huvudvärken håller på att gå över, låter inte så kul annars direkt. Har tack och lov inte huvudvärk så OFTA. Men som mest har jag nog haft det i tre månader varje dag efer trafikolyckan en gång./ Tack för fina kommentarer. Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards