Alla inlägg under september 2009

Av Mia - 2 september 2009 18:52

...var utmaningen jag fick av Lisa, bara scrappa i blått och ingen annan färg. Det var inte lätt, men nu har jag vatl foton, cardstock, mönstrade papper, dekosar.. nu är det bara att sätta ihop dem också!

Återkommer med resultatet!

Av Mia - 1 september 2009 21:31

...måste väl vara en fantastiskt bra dag att börja ett nyttigare liv på eller?

Jag känner att jag måste köra igång nu, varken kropp eller knopp mår bra av det slarviga och lata livet jag lever just nu.

Så imorgon då, mer GI-tänk och mer motion! Jag blir galen (galnare??) om det här inte funkar för mig nu!


Av Mia - 1 september 2009 18:38

...i sensommarvärmen har det blivit idag på jobbet. Hade jag varit ledig hade jag nog försökt ta mig ett sista dopp för året, kallt i vattnet kanske, men uppfriskande och skönt!
Men nu jobbade jag förstås, så det var promenad som gällde, och det var riktigt skönt! Tänk att det redan är 1 september, tiden rullar iväg fortare än någonsin tycker jag! Det var inte länge sedan sommaren började känns det som!

Av Mia - 1 september 2009 12:51

...i Norrköping, var som vanligt mysig och trevlig. Men, ni förstår, inte ett enda foto tog jag, inte ett enda! Det är verkligen inte likt mig alls!

Det bara inte blev så, de fina promenaderna tog vi på kvällen och då orkade jag inte dra med mig kameran, på shoppingturerna kändes det inte värt det och resten av tiden hade vi fullt upp, med att äta god mat, brodera, läsa, prata, dricka vin...

Dagarna gick fort, och igår var vi hemma ganska sent. Kejsarinnan har blivt ompysslad av snällaste moster, men hon var väldigt sällskapssjuk när vi kom hem.

Och nu är det jobbdags igen.

Tiden går fort... Men jag har semester till helgen, så när jag går av imorgon klockan 11, så är jag ledig fram till 10.45 nästa onsdag! En hel veckas ledighet, skönt!

Lillebror följde med hem från Norrköping och blir kvar någon vecka eller så, så nu har jag mycket ledig tid att umgås med honom! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards