Alla inlägg den 7 september 2009

Av Mia - 7 september 2009 12:30

...är en fantastiskt bra present tycker jag. Själv har jag använt mig av Fujidirekts sajt och skapat ett par stycken, dels till mig själv, en bok för varje resa, dels till nära och kära som present med bilder från året som gått, från ett bröllop eller liknande.

Det är så enkelt och roligt, att ta fram en bok och låta folk titta i, när jag inte riktigt hunnit eller orkat scrappa bilder. Man kan ju, om man har den kunskapen göra en digiscrappad sida och använda. Det finns stora möjligheter att designa sidorna i boken själv, med färger och texter. 


Ett snabbare sätt att göra ett fint minne av något till någon, än att scrappa sidor och göra ett album.


Här är några bildexempel från deras hemsida, de är enkla att skapa och jag tycker att de är ett trevligt sätt att dela med sig av sina bilder på! Man laddar ner ett litet program som hjälper dig att lägga in dina foton och bilder. Fotoboken finns i olika storlekar och prisklasser, mjuka och hårda omslag och annat. 



Av Mia - 7 september 2009 11:08

...bort i några dagar! Jag ska åka ut till kusten, närmare bestämt Ramsvik och hälsa på en väninna som har hyrt stuga där en vecka!
Finns det något mer underbart än kusten på hösten? Alla sommarturister är borta, lugnet har lagt sig, naturen börjar spricka ut i sina vackra färger och jag ska bara koppla av. Det enda jag saknar är att bada, det är lite för kallt för till och med mig tror jag.


Fast jag är tillbaka redan imorgon, jobbet kallar ju igen! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards