Alla inlägg den 6 september 2009

Av Mia - 6 september 2009 23:08

...hundar stör mig något vansinnigt! Alltså lösa, där jag tycker de borde vara kopplade.

Jag älskar hundar och jag är inte särskilt rädd för okända hundar, respekt ja, men inte direkt rädd, men jag tänker på de som är det! 


Idag när vi skulle tanka bilen, såg jag hur det stod två lösa hundra utanför ingången till butiken och tittade in, väntandes på sin matte förstod jag senare. Båda hade koppel på sig, men var inte bundna utan stod mitt i ingången. Det hade inte funnits en chans till att komma in om man vore det minsta hundrädd. Varför tar vissa hundägare sig sådana friheter? 

Samma när man möter människor som har hundar lösa under en promenad och låter hundarna springa fram och nosa och greja på dem de möter.

Själv tycker jag oftast att det är trevligt, men de som är rädda då? 

Hur svårt kan det vara att tänka sig för?? 


Japp, ännu en sak som stör mig! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards