Alla inlägg den 3 september 2009

Av Mia - 3 september 2009 23:39

I am a Canna



What Flower
Are You?


  "You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."


Jag är väl inte helt säker på att det stämmer dock. Fast ibland kanske?


Av Mia - 3 september 2009 20:32

...närmar sig, det vet ni väl? *L*

Galen och tokig i allt som har med julen att göra, ser jag fram mot den tiden! Hur mycket jag än gillar hösten, så njuter jag av varje liten julkänsla under tiden!


Årgångsglöggen från Blossa, har presenterats och jag har förbokat två flaskor för att absolut inte missa den! Dessutom finns det en liten förpackning med tre av de populäraste årgångarna, 05, 06 och 08 tror jag det var, och den ska väl inköpas framöver också!


"Årets upplaga, BLOSSA 09, anknyter naturligt till julens smakpalett med sin friska doft och smak av clementin. Servera den rumstempererad eller värm den på traditionellt vis och upptäck att clementinsmaken då blir en aning tydligare"


 

Bild och text lånad från Blossa.

JUL
Av Mia - 3 september 2009 19:26

...en sådan där dag som jag planerat att göra så mycket, men orkar inte riktigt. Eller, kanske jag orkar, men jag ids inte, jag har ingen lust utan vill bara slappa framför tv och dator.

Kanske har jag också tagit mig vatten över huvudet, då jag har åtagit mig två kontaktmannauppdrag. Tre tillfällen i veckan blir det, och jag hoppas att jag kan lägga ett par utav dem i anslutning till att jag slutar jobbet, för då är det inga problem, men att ha tre träffar på kvällarna känns ju lite mycket. Det ena vet jag inte när det kör igång, det andra ska jag börja med 22 september.

Jag tycker det känns spännande och roligt, men är lite nervös förstås.


Men det blir nog bra, jag ska se till att vårda mig själv lite bättre så får jag mer ork också!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards