Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Mia - 26 augusti 2009 20:55

...än lovligt trött känner jag mig ikväll, och jag kan inte förstå varför! Jag hittar ingen energi till det som jag egentligen måste göra, innan vi åker till Norrköping. Jag går till jobbet vid halv tio imorgon dessutom, och kommer inte hem förrän elva på fredag, och då finns det inte mycket tid att göra på innan vi far.

Tidig säng, och en lång natt, kanske rår bot på det.


Är i alla fall nöjd att jag kom ut på en promenad idag, det har varit segt med sånt i sommar!

Av Mia - 26 augusti 2009 19:28

...är i mitt tycke riktigt bra, men så tyckte jag också mycket böckerna.

Andra filmen är väl lite mer våldsam än första, men det är ok ändå. 

Eftersom det nu var någon som frågade...*L*


Skulle de inte komma på tv sen, som serie? Eller var det kanske "män som hatar kvinnor" och de efterföljande? Äsch, jag vet inte...

Arn-filmerna tycker jag är bra i alla fall!

Av Mia - 26 augusti 2009 19:03

...fick ett litet snabbt besök av oss idag, och nu hade de massor av fina, bra pocketböcker, de flesta såg inte ens lästa ut. 10 kronor styck och köper man tio stycken kostar de 6 kronor styck. Vi köpte sju, och ni kan ju ränka ut att det var ett ganska oslugt drag... Men det är ändå billigt. Det var stängningsdags och vi fick så bråttom så vi inte fattade det förrän vid kassan att det var på det viset...

Vi måste vara hemskt ekonomiska ett tag ju....


Bokinköpen blev:

Karin Brunk Homlquist - Villa Bonita

Karin Brunk Homlquist - Rapsbaggarna

(jag har läst båda och det är charmiga, varma och småroliga böcker, jag ska ge dem till mamma)

Glenn Lauritz Andersson - Jack Uppskäraren

Philippa Gregory - I drottningens närhet

(de ska jag behålla själv)

Lolly Winston - Brustna Hjärtans Café

Anita Shreve - Ödets vingar

Rosamunde Pilcher - Att åter mötas

(och dessa ska svärmor få)


 Tio serietidningar i form av Agent X9 köpte maken, det var vår behållning där idag! 

Till helgen åker vi till Norrköping och då ska det bli lite mer loppisbesök. Erikshjälpen och Myrorna minsann!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards