Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Mia - 23 augusti 2009 20:01

...nog hittade jag den här, vårt lilla monster kunde stått modell för den, men de flesta katter beter sig nog på ungefär samma sätt kan jag tänka.

Det är inte lätt att få något stickat framför tv:n ska ni veta!

Av Mia - 23 augusti 2009 19:58

...har det väl varit lite si och så med det sista. Några nätter kan jag faktiskt skylla på kattaskrället hemma. I natt har Kejsarinnan varit helt galen och velat äta hela natten. Det kan också bero på att hon har varit lite väl mycket ensam ett par dagar när vi har varit borta så mycket.

För er som har/haft katt känner ni väl igen det, för er som aldrig haft katt får ni nu lära er hur katter är... Saga är ungefär som nedan, men någon av oss har gått upp och gett henne mat innan hon tar till det sista knepet! *L*

Av Mia - 23 augusti 2009 19:35

...sugen på att pyssla är jag, antagligen för att jag inte hinner med det just nu.

Jag har sjukt många UFOn (UnFinishedProjects) så jag skulle inte behöva köpa en enda garnbit, tygstycke, broderiväv mer i hela mitt liv tror jag, men jag vill förstås ha något nytt. 

Jag är sticksugen, sysugen, broderisugen... Jag vill lära mig knyppla och väva, jag vill gå på diverse kurser som inte har med pyssel att göra som till exempel släktforskning, fotografi, språk, ta jägarexamen...


Bara de enkla sakerna som tid och pengar som fattas...  Fast, det behövs inga pengar att avsluta mina UFO:s eller använda allt annat jag har på lager. 

Blir nog inga inköp på Lerdalaboden när vi åker till Norrköping nästa gång. 


Eller... en liten sväng in måste jag ju ta:-)

Av Mia - 23 augusti 2009 15:41

...dag har jag idag.

Jag känner mig låg och irriterad på det mesta, oro och stress strömmar genom kroppen, rastlöshet varvas med oföretagsamhet och på kuppen jobbar jag. 

Det är övergående, det vet jag, men det är träligt under tiden. Även om man vid sådana här tillfällen ska kunna "styra sina tankar" så vete 17 hur man gör, jag lyckas inte riktigt i alla fall.

Får väl hoppas att det har styrt bort sig själv imorgon....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards