Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Mia - 13 augusti 2009 23:55

...vad trött jag är på den skadade foten!

Det KAN vara så att jag är på väg till ett läkarbesök. Jag har inte varit det än, för foten blev så mycket bättre, men nu minsann verkar den inte bli bättre alls. Det gör smärtar lite hela tiden och när jag inte har gått på den en stund, eller om jag HAR gått på den och ska vila lite, så bränner det och gör ONT! 

Jag avvaktar till efter helgen så får vi se. Det har gått två veckor idag och jag tycker det borde kännas bättre än vad det gör....

Av Mia - 13 augusti 2009 22:05

...av Lisa blev jag ju, tack och lov! *L* Så jag fick något gjort! Först missuppfattade jag ju utmaningen men gjorde om den, så jag lyckades skapa fyra alster på samma utmaning! :-)

Utmaningen bestod av att scrappa eller göra kort i den färg jag gillar MINST (den detaljen missade jag sist, så jag skapade i rosa....) samt två dekorationer.

Jag satte på ett par dekosar till på ena kortet, på eget bevåg, det var ju oerhört modig av mig! *L*


Här är vad jag skapat, den färg jag tidigare gillade minst var brun, men nu när jag tittar på korten så tycker jag brun blev en fin färg! Funderar till och med att ha det på mina julkort i år!!

Fotona är så där, men jag iddes inte ta fram scannern ikväll och inte hann jag fota när det var ljust heller. Eller hann och hann... det blev inte så i alla fall...



 

Av Mia - 13 augusti 2009 19:29

...svårt kan det va'? (som allas vår lilla Linda Bengtzing sjöng...) att installera en router så våra båda datorer blir ett nätverk och kan kopplas upp på internet??

Jävligt svårt känns det som just nu! AHHHH, jag blir galen på att jag är så kass på sånt här!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards