Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Mia - 12 augusti 2009 16:24

...gjorde vi igår (ja, vi här från landet kallar det "kusten" fortfarande...Allt mellan Halmstad och Strömstad är kusten för oss *L*)

Vi var bjudna på grillning hos en kompis som har stuga där och det var en fantastisk eftermiddag/kväll. När vi åkte hemifrån regnade det och var allmänt trist men väl ute sken solen och vi satt ute ända tills vi åkte hem vid tio-tiden. Maten var god, trevlig sällskap och en härlig sensommarkväll och jag insåg återigen, så mycket jag har att vara glad över egentligen. 

Det är så lätt att glömma det, att glömma njuta av NU istället för att vänta på sen och senare.... 

Japp, det är nästan så att jag står ut med att vara på jobbet också! *L*
Fast, det är inte så tungt att vara här, och jag vet dessutom att minst två dagars ledighet väntar mig varje gång jag har jobbat.

Härligt det!


Av Mia - 12 augusti 2009 11:37

...jag fick av Lisa tidigare, missuppfattade jag lite, så nu i måndags när kära moster var här skapade jag två kort utifrån den utmaningen.

Jag ska fota dem imorgon när jag kommer hem, jag är på jobbet just nu, men det var så roligt att stämpla och jag längtar hem för att kunna fortsätta!!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards