Alla inlägg under juli 2009

Av Mia - 9 juli 2009 23:13

...har vi också varit på som ni vet! KANONKUL, men lite krävande också! Klart vi orkade alla dagarna men efteråt var det allt lite vila som gällde. Visst ser jag glad ut längst ner till vänster??

Festivalen, stämningen och lakritsshot gjorde susen! *L*

Åh vad det är roligt att vara på festival och annat party!

 

Av Mia - 9 juli 2009 22:58

...händer med mina bilder? En del finkar jättebra, men andra ser jag som konstiga freak som inte alls stämmer med hur de ser ut egentligen! Ser det konstigt ut när ni ser det också?

Av Mia - 9 juli 2009 22:56

..hann ju med Hirtshals också, både "fiskemuseet" och att bada i askallt vatten!

 

Av Mia - 9 juli 2009 22:50

...regnskogar var vi också och besökte på hemvägen. Även om jag egentligen inte gillar djur i bur och liknande kan jag inte låta bli att fascineras av dem!


 

Av Mia - 9 juli 2009 22:30

...i bilder, dock är de små, men ändå. Jag har inte hittat mitt photoshop än och då använder jag mig av Picasa. Inte riktigt lika mycket funktioner men ett lätt och funktionsdugligt program.

Peppad och inspirerad av en vän (du vet vem du är! *L*) tänkte jag bjuda på några foton från Legoland och Danmark... Håll till godo!



Båtresa, utsikt från huset samt semesterdrycken! *L*


Gissa var?? *L* Maken kände sig som hemma!


Skottland minsann! Utanför Edinburgh tydligen!


Tänk alla detaljer man missar för att man inte går runt och spanar noggrant hela dagen. Jag är fascinerad!


Ett litet potpurri av vad Legoland har att erbjuda! Jag är otroligt fascinerad av det, och jag vill åka tillbaka igen!!

Av Mia - 9 juli 2009 21:31

...affär har jag hittat till i stan idag. Jag har visserligen sett den förut, men idag gick jag och väninnan in i den och gosh, vilka fina kläder de hade och en hel avdelning med kläder för oss "fluffiga" kvinnor! Visserligen lite dyrt kanske, typ 200 kronor för ett linne, men det var så snyggt och så roligt att det finns en sådan affär i vår lilla stad! Jag måste nog handla där lite, så jag hjälper dem så gott jag kan! *L*

Av Mia - 9 juli 2009 21:27

...till trots har jag varit ute vid sjön idag och kollat lite vattenskidor. Brorsonen är riktigt duktig med tanke på hur kort tid han har åkt och redan är han mycket tuffare i vattnet, inga problem att ramla och hamna under vattnet där nu. Bra det med vattenskidor, de lär sig hantera vattnet och inte vara så rädd för det.

Fast de flesta lär sig ju hantera vatten ändå. Jag har aldrig åkt vattenskidor men inte haft några problem.


Vidare har vi målat lite lister hos bror, jag har varit och fikat med en väninna och nu tar jag mig ett glas vin. Gott det!


Av Mia - 8 juli 2009 23:18

...aat blogga kan inte riktigt infinna sig för tillfället. En tillfällig svacka är jag tämligen säker på.

Kanske är det en reaktion på allt som jag gjort och allt som händer just nu, och jag mest behöver tid utanför datorn, koppla av och hämta kraft.

Snart börjar ju jobbet igen och då ska jag väl hinna vila upp mig! :-)


Ikväll har vi varit på drive-in-bingo men det blev inte någon vinst till oss... Nästa gång kanske!

När vi kom hem åt vi ett gäng havskräftor och aioli och det var såååå gott!

Snart är det läggdags och jag längtar efter det, att få gå och lägga mig och läsa. Just nu är det Marian Keyes nya; En förtjusande man. En tjock bok, men hyfsat lättläst och det känns som om det är det jag behöver nu.


Natti på er!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards