Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Mia - 31 juli 2009 16:00

...har det minsann varit i skogarna hemma inte långt från mamma, och var var jag?? Hemma och sov i godan ro!
Jag har hört ryktas om att en tidig morgon för någon vecka sedan eller så, befann sig Mikael Persbrandt med flera befann sig på grusvägarna och jag var inte där och kunde fotografera! MORR!

Ryktet gick att vår käre prins var där också... 

Attans, attans, hur ofta springer det kändisar runt om där? Det skulle vara de gånger som E-type har vägarna förbi då:-)

Och Micke Persbrandt....

 

Av Mia - 31 juli 2009 15:54

....jag fick av maken igår!


Vi hade ju bestämt att vi INTE skulle köpa något till varandra, de pengarna skulle vi istället lägga på att gå ut och äta och dricka gott och flott, men älsklingen hade ändå varit och köpt denna blomma till mig! 

AJ LÖV! Både orkidé och make! :-)

Av Mia - 31 juli 2009 15:50

...gjorde jag igår!!


200 kronor för båda paren! Jag är så nöjd, speciellt med de rosa som jag blev så förälskad i, de passar nämligen så bra till min fina rosa kjol! *L*

150 kronor för det svarta paret, det var halva priset, sedan fick man andra paret för halva reapriset och det blev 50 kronor för de rosa.

Japp, och i min storlek också, det är inte vanligt, jag är begåvad med stoooora fötter.


Men, nu till frågan, hur ska den här foten komma in i något utav paren denna helg? Den var i de rosa igår, men när jag fick av mig skorna när jag kom hem i natt, svullnade foten upp ännu mer, och idag får jag INTE på dem.

Och jag ska måla om naglarna på tårna, när jag målade dem häromdagen kom jag emot något innan det hade torkat, men det syns ju bara här hemma om jag inte har sandaler på mig! *L* Och det är det INTE väder för, här i Sverige i alla falll...

Av Mia - 31 juli 2009 15:12

... i sitt förhållande måste man väl ha, om man när man går ut och festar och ska ha trevligt, blir svartsjuk på sin sambo för att han inte har lyckats få syn på henne inne på området på ett par timmar, efter att han suttit en timma och pratat med sina kompisar...

Vips har han bestämt sig för att hon har smugit undan och varit otrogen!

Jag blir galen på sånt här, och jag tycker det verkar så vanligt, för jag lyckas hamna i sånt här hela tiden, men med olika människor, till och med på olika orter?
Om man är så osäker på sig själv, att man tror att ens partner är otrogen så fort han/hon är ur sikte, då har man nog lite att jobba med tror jag.

Jag blir förbannad hur han (i detta fallet) kan bete sig så illa, kalla sin sambo för både det ena och det andra och anklaga henne för allt möjligt, nästan så jag önskar att han skulle få ett kok stryk! 

(av mig då, som inte slår så hårt! *L*)


Fundersam blir jag också, varför hon väljer att stanna/fortsätter gå ut med honom? Är det så, att det är en slags bekräftelse för henne, hon tror att han älskar henne mer ju mer svartsjuk han är? Inte vet jag, det enda jag vet är att jag är så otroligt glad över att vårt äktenskap är hyfsat sunt och sånt här har hittills aldrig hänt oss.

Ärligt talat tror jag inte att det kommer att göra det heller, vi har nog en liten annan syn på varandra och förhållanden.....

Av Mia - 31 juli 2009 12:22

...bröllopsdag hade vi igår, och det firade vi med att gå ut och äta tillsammans med bror, brorsbarn och mor. Maten var så god och vinet var nästan ännu godare!
Bror, maken och jag gick sedan vidare till festivalen i stan och det var riktigt roligt, mycket folk jag kände och uppehåll från regnet var det också!

Dock lyckades jag stå i vägen för en mycket berusad man och ett barbord som välte och hamnade rakt på min fot.... ajajajaj, den är blå och svullen idag. 

Jag var INTE glad då det hände och jag svor rätt rejält.

Idioten kom förbi en gång till när vi satt vid ett bord och ramlade över oss så öl, cider och drinkar slogs ut över bord och oss.

Japp, jag nöp till fanskapet rätt rejält, jag blev så förbannad faktiskt. Tyckte nog att det var dags för honom att gå hem....


Jag fick en vacker orkidé av min man på bröllopsdagen som jag ska lägga upp foto på senare.

Herregud, vad tiden går fort! Jag har varit fru ett helt år!! Galet härligt!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards