Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Mia - 24 juli 2009 00:01

...lite förra våren gör jag...

Min bror hade ju små söta valpar som förgyllde mina lediga dagar då!


Visst, det tog mycket energi och engagemang från mig att ställa upp och passa dem så fort jag var ledig, men de gav tillbaka så mycket glädje att det var värt varenda minut. Dessutom var det soligt och fint den perioden så jag hann sitta ute och bli solbränd också!

Lite sorgligt var det när alla utom två fick flytta till nya familjer och jag kan bara hoppas och hålla tummarna att de kom till bra hem!


De små liven var underhållande och uppiggande, men nu är i alla fall en av de behållna valparna stor som ett mindre monster och han tror att han är en knähund, vilket ställer till lite problem när de är inne.

Den lille, som vi alla ömmade för och som fortfarande är liten, han lever och frodas och är nog, tvärtom vad vi har trott, den slugaste av dem! *L*

Litet collage från förra våren kommer här!

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards