Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Mia - 23 juli 2009 23:37

...kan man väl inte beskylla min älskade man för att vara, nej i vår lilla familj är det jag som står för orden....

Men ni ska veta, när han spelar poker på nätet pratar han OAVBRUTET!!! Inte vet jag om det är till mig eller till datorn, men jag förstår att han inte har några ord över sedan när jag vill prata...


Ni skulle vara förundrade, för det är jag! *L*

Av Mia - 23 juli 2009 20:32

...är inte riktigt min grej, jag tycker inte att de har varit särskilt snygga, men så råkade jag ramla på de här sötnosarna  (det är ju massa copyright och grejer på dem, så jag vågar inte lägga ut dem här på bloggen utan att fråga, men skutta gärna dit och titta!! )och det är nästan så jag blev sugen på att köpa dem! De är väl hyfsat varma i alla fall, och kanske hade varit något att ha på bandyn i vinter, som ju dessutom spelas i den ny ARENAN!!! (Ja, jag är barnsligt glad över att vi äntligen får en bandyhall i stan, och en stor, fin och dyr sådan!!)


Det är ingen som snart ska ha lite barn, så jag kan få köpa de här ljuvliga stövlarna att ge bort?? Rosa till flickan och ljusblå till pojken, det måste väl vara oerhört PK att köra totalt oneutralt till bebisar?? Jag gör det i alla fall, annat är trams! *L*



 

Av Mia - 23 juli 2009 19:24

...kan jag behöva nu, och idag består det av ett glas vin och lite pysselshopping i form av Tombowpennor!

Jag har 24 färger redan men det finns en uppsjö utav dem så jag måste nog ha några till.... de färgerna jag vill använda saknas ju alltid! *L*


 

Av Mia - 23 juli 2009 19:16

...timmars shopping har vi ägnat åt oss åt idag, maken och jag. Inget särskilt rolig shopping utan sånt där som vi MÅSTE ha, mat, mediciner, kattmat och tvättmedel och sånt. En ny router också, eftersom det verkar som vår har gått sönder.... En dyr, men kanonbra hårinpackning köpte jag mig dock!



 För mitt hår har Joico de bästa produkterna, jag älskar dem, och unnar mig att köpa det när jag behöver nytt. Dyra ja, men riktigt bra och dryga...



Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards