Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Mia - 14 juli 2009 16:34

...att det inte är helt fint väder ute tog jag och mamsen oss till en badplats för ett dopp. Nja, det var inte så varmt i vattnet men när jag väl doppat mig och varit i en minut eller så, var det ganska behagligt.


För övrigt har jag gjort färdigt ett beställningskort idag och kanske ska jag försöka skapa lite mer nu när jag är i pysselrummet. 

Vi bjöd ner mamma på grillat igår kväll och det blev så att vi städade arbetsrummet och ett köksskåp efter maten. Det var inte tanken, men efter ett par glas vin gick det som hejsan! *L*


Sista dagen innan jobbet idag, och lite ångest har jag allt för att redan börja jobba igen. Jag tycker inte om att ha semester så tidigt, nu när alla andra går på ledighet måste jag jobba igen...

Men så är det, inte mycket att göra åt, jag har ju haft en kanonsemester med mycket fint väder och gjort massa roligt. Nu ska jag bara vila upp mig på jobbet så jag blir pigg igen! :-))

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards